Pengedar Shaklee Selangor

 Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera☺️

Entry kali ini saya ingin memperkenalkan diri saya sebagai Shaklee Independent Distributor atau nama lainnya Pengedar Sah Shaklee kegemaran anda.

Alhamdulillah syukur nama diberi Nurul Syafiqah binti Johari dan saya merupakan Pengedar Sah Shaklee sejak April 2019. Syukur Alhamdulillah asbab saya ikhtiar untuk merawati gastrik saya sejak saya tingkatan 1 saya terjumpa suplemen Shaklee iaitu produk terbaik abad ini🤗 Jemput baca testimoni Shaklee saya bagaimana saya boleh terjatuh cinta dengan Shaklee❤️

Kad Pengesahan sebagai Pengedar Sah Shaklee


Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee di sekitar negeri Selangor terutama di sekitar Shah Alam, Puchong , Subang , Cyberjaya dan Putrajaya serta kawasan di sekitarnya. Anda boleh terus hubungi saya sekiranya ingin membeli dan bertanya mengenai produk Shaklee. In Shaa Allah saya boleh COD terus ke rumah anda atau postage ke seluruh Malaysia.😁 Jangan bimbang kedai Shaklee saya 24/7 jam beroperasi untuk anda.

Antara set kesihatan yang diperkenalkan oleh Shaklee adalah seperti berikut👇🏻

🟠 Set hamil, set pantang , set menyusu
🟠 Set kurus
🟠 Set kulit cantik
🟠 Set warga emas
🟠 Set kanak-kanak cerdik dan sihat
🟠 Set kolestrol , set kencing manis
🟠Set jantung , set darah tinggi
🟠 Set ekzema
🟠Set gout
🟠 Set sendi, set tulang, set saraf
🟠 Set tambah berat
🟠 Set puasa
🟠 Set umrah dan haji
🟠 Set kesuburan suami dan isteri
🟠 Set rambut sihat
🟠 Set penjagaan kulit
🟠 Set penjagaan rumah

Set best seller Shaklee

Set best seller Shaklee

Banyakkan set-set yang ada dalam Shaklee❓Anda tidak pasti mahu pilih set yang mana🤔 Jangan risau, boleh contact terus Syafiqah untuk konsultasi , Syafiqah akan cadangkan yang terbaik untuk kesihatan dan kesesuaian diri anda. 

In Shaa Allah boleh tekan link ini nak tahu Shaklee , Syafiqah akan balas dan respond dengan segera ☺️ In Shaa Allah Syafiqah akan bantu anda untuk dapatkan kesihatan yang baik dengan Shaklee dengan izin Allah. Semoga kita semua kekal sihat dan cantik dengan Shaklee. Amin Ya Rabbal Alamin 🤲🏻

Sekiranya anda sudah tahu mahu beli set kesihatan yang mana, anda boleh daftarkan ahli dan terus buat belian pada link di bawah 👇🏻



Sekiranya anda memerlukan bantuan dari Syafiqah , boleh terus  
hubungi Syafiqah 🤗 Konsultasi percuma ‼️

Setakat ini sahaja perkongsian dari Syafiqah , jangan segan silu untuk contact Syafiqah ya Whatsapp / Call Syafiqah 😁

Jom lihat juga entry sahabat seperjuangan saya , beliau ada juga cerita dari pengedar shaklee kawasan beliau😁

Terima kasih.

Your Trusted Distributor
Nurul Syafiqah
Pengedar Shaklee Selangor
ID : 1327384


#nextlevelblogging #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023 #shakleeselangor #shakleeshahalam #shakleecyberjaya #shakleeputrajaya #shakleesubang #shakleepuchong





Comments