Duit Raya Awal Shaklee

Assalammualaikum dan selamat sejahtera😁

Alhamdulillah syukur tahun ini dapat duit raya awal dari Shaklee🥰 Ya laa , setiap 14hb Shaklee akan masukkan bonus kepada semua ejen Shaklee yang layak . Jadi, raya tahun ini dapat duit raya awal. Boleh laa beli persiapan untuk raya😁
Alhamdulillah tahun ini tahun ke - 4 Syafiqah dapat duit raya awal Shaklee



Nak tahu tak , macam mana nak dapat duit raya awal Shaklee?
Sekarang ini bayaran daftar ahli Shaklee hanya RM 35 atau boleh pilih mana-mana set promo Shaklee yang menawarkan percuma keahlian😁 Mudahkan? Satu lagi cara mudah, boleh hubungi mana-mana ejen Shaklee yang berdaftar dan mereka akan berikan link yang telah disediakan oleh Shaklee untuk anda terus daftar  dan isi form serta boleh buat bayaran secara debit atau kredit.

Untuk pengetahuan, ahli Shaklee terdiri daripada  2 kategori. Pertama, ahli Shaklee yang hanya makan suplemen Shaklee sahaja. Kedua, ahli Shaklee yang makan suplemen dan buat bisnes Shaklee. Dua-dua kategori ini boleh jana pendapatan. Jadi, ahli Shaklee boleh dapat duit raya awal Shaklee🥰 Best ke best? 

Berapa duit raya awal Shaklee yang kita boleh dapat? Sikit banyak  bonus yang kita dapat ini bergantung kepada jualan kita pada bulan tertentu. Semakin banyak jualan semakin banyak bonus yang kita dapat. Dan bonus Shaklee ini infinity tau! Alhamdulillah pihak Shaklee tidak pernah culas untuk membayar bonus kepada semua ejen Shaklee sebelum atau pada 14hb setiap bulan. 👍🏻

Bonus Ejen Shaklee


Siapa yang boleh join untuk dapat duit raya awal Shaklee ini?🤔

1) Semua rakyat Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas

2) Pelajar universiti yang mahu mencari duit tambahan

3) Suri rumah yang mahu tambah pendapatan bagi membantu suami

4) Orang yang sudah bekerja yang mahu mencari duit lebihan pada tengah bulan




Boleh buat apa dengan duit raya awal Shaklee ?😁

1) Duit raya untuk anak-anak dan ibu ayah serta ahli keluarga yang lain di kampung. Apabila beraya, kita mesti nak beri duit raya kan? Jadi dari duit raya awal Shaklee ini Alhamdulillah sedikit sebanyak dapat juga Syafiqah beri kepada mereka.

2) Beli persiapan raya keluarga seperti baju raya, kasut raya , tudung raya dan kuih raya. Kita sebagai ibu , isteri dan perempuan mesti ada keinginan mahu beli baju raya pilihan kan? Alhamdulillah duit raya awal Shaklee ini dapat membantu Syafiqah untuk beli raya pilihan.

3) Buat perbelanjaan perjalanan balik ke kampung halaman. Bagi yang kampungnya jauh dari rumah , duit raya awal Shaklee ini sangat membantu dalam menampung duit minyak pergi balik kampung.


Ada yang berminat nak dapat juga duit raya awal Shaklee macam Syafiqah? In Shaa Allah , dapat membantu diri dan keluarga juga. Semoga dipermudahkan semuanya🤲🏻

Jom dapat Duit Raya Awal Dengan Shaklee ! Daftar keahlian Shaklee anda disini☺️

👉🏻https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1327384

Dan sebarang pertanyaan boleh refer Syafiqah terus ya😊


Jemput baca juga blog sahabat Syafiqah duit raya😁

#BlogMegaShaklee #ShakleeThrive2023 #ShakleeTriumph2023 
#ShakleeSelangor #shakleeshahalam #shakleesubang #shakleepuchong #shakleecyberjaya #shakleeputrajaya 


Comments

Post a Comment